Публічне акціонерне товариство «Укртелеком», як і більшість інших великих компаній, є активним учасником системи «ПроЗорро.Продажі». Перший лот від «Укртелеком» був опублікований в середині 2019 року, що став частиною пілотної програми з реалізації активів недержавних компаній.
За словами Євгена Нищенко, директора Департаменту управління нерухомістю, першим лотом була оренда приміщення, що не використовується в операційній діяльності компанії. Також Нищенко додав, що ПАТ «Укртелеком» планує опублікувати в системі близько 1,5 тисячі об'єктів нерухомості, 60 % яких знаходиться в центральних районах міст і обласних центрів.
На сьогоднішній день «Укртелеком» пропонує лише об'єкти в оренду. Однак дивлячись на досвід інших великих компаній (наприклад, «Укрпошта»), всі починають з оренди, а коли система реалізації нерухомості через «ПроЗорро.Продажі» показує позитивний результат, переходять до продажу. Серед найбільш поширених лотів по нерухомості можна відзначити:
• адміністративні приміщення в цокольних, підвальних і мансардних частинах будівель;
• склади, ангари і гаражі;
• житлові будинки;
• офісні приміщення 1/2/3/4 поверху;
• бази відпочинку та дитячі розважальні комплекси;
• автомобільні бокси.
Примітка! Варто зазначити, що перелік лотів регулярно оновлюється, від чого в один місяць можуть переважати офісні приміщення, тоді як в інший на продаж будуть виставлені склади і ангари.
Результати 2019 року засвідчили високий попит на «неліквідні» активи ПАТ «Укртелеком», що зробило систему «ПроЗорро.Продажі" не можливістю, а необхідністю. У першій половині 2020 року компанія опублікувала 2 643 лота, з яких 131 (5%) були успішні (див. Інфографіка № 1).
З кожним місяцем дохід ПАТ «Укртелеком» з реалізації активів через «ПроЗорро.Продажі» збільшується пропорційно кількості виставлених лотів. Однак особливу увагу варто звернути на такий показник, як зростання ціни встановленої вартості лотів. Попит на активи компанії настільки великий, що в середньому ціна з продажу лота збільшується на 15, 20, а іноді і на 50%. Як результат, це відбивається і на прибутковості (див. Інфографіка № 2).
У 2020 році ПАТ «Укртелеком» стала офіційним партнером електронного торговельного майданчика The Tender. Ознайомитися з усіма пропозиціями компанії і взяти участь в торгах можна за посиланням. Для тих, хто раніше ніколи не брав участі в аукціонах «ПроЗорро.Продажі», The Tender пропонує безкоштовну консультаційну підтримку і супровід. За більш детальною інформацією звертайтесь за номером телефону зі сторінки «Контакти» або скористайтеся формою зворотнього зв'язку.