ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення орендодавця __________
від _______ № ___

ПРОТОКОЛ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ № LLE001-UA-20250206-58418


Найменування оператора, через електронний майданчик якого було заведено інформацію про лот в ЕТС: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ТЕНДЕР"

Найменування оператора, через електронний майданчик якого надано цінову пропозицію переможця аукціону: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКУПІВЛІ.ПРО"

Номер лота: 952

Організатор аукціону: ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ПРОЦЕДУР ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Статус електронного аукціону: Аукціон відбувся / Один учасник

Дата та час початку електронного аукціону: 24.02.2025 11:25:00

Дата та час завершення електронного аукціону: __________

Найменування активів (майна)/права лота (склад лота): Аукціон з оренди комунального майна
  1. частина даху будівлі ТРП загальною площею 20,0 кв.м. по вул. Володимира Антоновича, 8

Стартовий розмір орендної плати: 230,43 грн без ПДВ

Фінальна орендна плата на місяць / день / годину : 4 800,00 грн, у т.ч. ПДВ 800,00 грн

Крок аукціону: 2,31 грн

Розмір гарантійного внеску: 6 056,00 грн

Розмір реєстраційного внеску: 800,00 грн

Учасники електронного аукціону:
  1. ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****, ЄДРПОУ: ***** *****

Закриті цінові пропозиції учасників:
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 4 000,00 грн 17.02.2025 17:25:37

Переможець електронного аукціону (учасник, що подав єдину заяву): ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****, ЄДРПОУ: ***** *****

Учасник, якого дискваліфіковано відповідно до п._____ Порядку передачі в оренду державного та комунального майна (якому відмовлено у затвердженні протоколу): __________

Реквізити організатора для перерахування оператором реєстраційного внеску:
  1. Одержувач: ГУК у Дніпропетровській обл. м. Дніпро
  2. Код ЄДРПОУ або ІПН або паспорт: 37988155
  3. Назва банку:
  4. Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA338999980314010593000004569

Реквізити організатора для перерахування оператором гарантійного внеску:
  1. Одержувач: ГУК у Дніпропетровській обл. м. Дніпро
  2. Код ЄДРПОУ або ІПН або паспорт: 37988155
  3. Назва банку:
  4. Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA338999980314010593000004569

Реквізити організатора для перерахування переможцем авансового внеску: __________

Реквізити організатора для перерахування переможцем забезпечувального депозиту: __________

Реквізити для сплати орендних платежів: __________

Винагорода оператора, через електронний майданчик якого подано переможну пропозицію: 2 880,00 грн (дві тисячі вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 480,00 грн

Сума, що підлягає перерахуванню переможцю електронного аукціону від оператора, через електронний майданчик якого подано найвищу цінову пропозицію: 3 176,00 грн (три тисячі сто сімдесят шість гривень 00 копійок)

Сума (орендна плата), яка підлягає сплаті переможцем електронного аукціону на місяць / день / годину: 4 800,00 грн, у т.ч. ПДВ 800,00 грн

Сума частини орендної плати, яка підлягає сплаті переможцем електронного аукціону в бюджет: __________ грн

Сума частини орендної плати, яка підлягає сплаті переможцем електронного аукціону орендодавцю: __________ грн

Сума частини орендної плати, яка підлягає сплаті переможцем електронного аукціону балансоутримувачу: __________ грн

Протокол електронного аукціону сформовано: 23.02.2025 20:00:02

Переможець електронного аукціону (учасник, що подав єдину заяву) зобов'язується:

Переможець електронного аукціону (учасник, що подав єдину заяву): ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****, ЄДРПОУ: ***** *****



_______________
(посада)
_______________
(підпис, М.П.)
_______________
(П.І.Б.)
_______________
(Дата підпису)

Найменування оператора, через електронний майданчик якого надано цінову пропозицію переможця аукціону: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКУПІВЛІ.ПРО"



_______________
(посада)
_______________
(підпис, М.П.)
_______________
(П.І.Б.)
_______________
(Дата підпису)

Найменування організатора: ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ПРОЦЕДУР ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ



_______________
(посада)
_______________
(підпис, М.П.)
_______________
(П.І.Б.)
_______________
(Дата підпису)**

*Зазначаються тільки для осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті.

**При наявності грифу “ЗАТВЕРДЖЕНО” підпис організатора не є обов'язковим.